Servicii

Drenaj limfatic

Drenajul limfatic este o tehnică utilizată pentru a stimula fluxul limfei cu scopul de a reduce inflamația și de a îmbunătăți starea de sănătate.

Laserterapie

Terapia cu laser de intensitate joasă este o metodă terapeutică bazată pe aplicarea unei lumini coerente, polarizate și monocromatice sub forma unei raze laser.

Raza laser este absorbită în țesuturi iar energia ei este transmisă la celulele tisulare pentru a le ajuta să-și recapete funcționalitatea normală.

Efectul este mai presus de toate unul biostimulator, regenerator, antiinflamator și analgezic, bazat pe reacțiile fotochimice induse.

Laserul de intensitate joasă este util în tratarea afecțiunilor dureroase ale sistemului musculoscheletal, în tratarea inflamațiilor pielii, ale mucoasei sau ale țesuturilor moi și în grăbirea vindecării rănilor (arsuri, cicatrice) și a leziunilor țesuturilor moi.

Electroterapie

Electroterapia este o metodă terapeutică neinvazivă ce se bazează pe trecerea unui flux de curent electric prin țesuturile organismului uman. Curentul electric se aplică cu ajutorul unor electrozi așezați direct pe pielea pacientului.

Folosirea electroterapiei este acceptată în domeniul recuperării fizice pentru ameliorarea durerii acute sau cronice, pentru tratarea unor disfuncții neuromusculare, pentru îmbunătățirea mobilității articulațiilor, pentru reducerea edemelor acute și cronice, pentru îmbunătățirea circulației sanguine periferice și pentru repararea țesuturilor.

Ultrasunete

Terapia cu ultrasunete este o metodă terapeutică neinvazivă ce folosește energia mecanică a undelor longitudinale pentru a pătrunde adânc în țesuturile moi ale organismului uman.

Undele mecanice sunt absorbite în țesuturi și transformate în energie termică, oferind în același timp și o formă de micro-masaj. Terapia cu ultrasunete este recomandată, în principal, pentru relaxarea mușchilor și a țesuturilor conjunctive (ligamente, tendoane și fascii), pentru creșterea locală a fluxului sanguin și pentru reducerea edemelor, ce conduc la grăbirea procesului de vindecare.

Kinetoterapie

Programele de kinetoterapie sunt special concepute ținând cont de constituția pacientului, vârsta, afecțiunea pe care o are, tipul de activitate pe care îl desfășoară, stadiul de evoluție a bolii, existența altor afecțiuni.

În cadrul programelor de kinetoterapie fiecare pacient beneficiază individual de supraveghere, ghidare și soluții de specialitate din partea kinetoterapeutului.

Terapie prin mișcare pasivă continuă

Aceasta se realizează cu ajutorul unui dispozitiv special conceput, care permite aplicarea unei mișcări continue și lente într-o zonă specifică. Terapia prin mișcare pasivă contribuie la îmbunătățirea flexibilității, circulației și funcției articulațiilor, fiind utilă în recuperarea după leziuni sau în tratamentul afecțiunilor cronice ale sistemului musculoscheletal.

Terapia prin mișcare pasivă este o formă de tratament fizioterapeutică în care pacientul beneficiază de mișcări controlate și dirijate ale membrelor sau articulațiilor, fără a participa activ.